torsdag 1 december 2011

Vinnare och jullampa

Trumvirvel ta ta ta. Vinnarna i min tävling är följande:




De har utsetts med hjälp av en slumpgenerator. Det står 6, 18, 17 och 30.


Nummer 6 är Jessica som vinner det röda garnet. Grattis!


Nummer 17 är samma person som nummer 18 så därför gick det istället till nummer 16 Hedvig
som vinner det lila garnet. Grattis!

Nummer 18 är Fiff (Maja) från bloggen Fiffel och tråd
som har vunnit hemlisen som är en bok. (bild kommer snart) Grattis!

Nummer 30 är Sarah från bloggen De Otaliga projekten
som har vunnit extrapriset vilket är en julig tidning. Grattis!



Idag var vi på drop-in fika på fritids och då fick man pyssla lite också. En julig lampa. Jag tyckte att det var dags att slänga ut smurfarna.


Vi (jag) fick prova att tova ett hjära. Det var mycket svårare och mer tålamodsprövande än vad jag kunde tänka mig.



I helgen pärlade jag lite juliga hjärtan. De passar ju fint i jullampan.

2 kommentarer:

  1. Men wiiiiiii!!! Gud vad glad jag blir, garnet ser ju sååå fint ut! :)
    Mail på väg...

    SvaraRadera
  2. Jag vill låta som föregående kommentar. Tröstpris, tjohoo! Tänk att man kan bli så himla glad. Jag mailar direkt.
    Tack snälla och jag passar på att önska en riktig god Jul.
    Sarah

    SvaraRadera