onsdag 30 november 2011

Advent

Hallå där ute! Nu är det några skälvande timmar kvar på min utlottning och eftersom min mätare precis tickade över strecket till 15.000 besökare kommer jag ha ett extra pris i utlottningen. Det är ett litet tröstpris kan man säga. Passa på att vara med. Imorgon försöker jag att dra vinnaren.


Imorgon är det 1 december och trots att jag började i oktober blev jag inte klar förrän igår. Adventspåsarna är klara! Varsågod 48 stycken!



Vi har fixat de första 12 presenterna. Här är påsarna med röda snören och vita bokstäver.

Här är påsarna med röda bokstäver och vita snören. Nu hoppas att jag slipper göra en kalender de närmaste 10 åren!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat - nu kan du ta semester ;) Jag gjorde 24 i år och vi får se om det nånsin blir dubbla här hemma ;)

    SvaraRadera
  2. ha ha det var som attans vilket jobb du lagt ner! Hoppas de uppskattar det :-)

    /Susanna

    SvaraRadera