lördag 31 december 2011

Gott nytt år!

Jag blir alltid så här lite eftertänksam så här på årets sista dag. Hur blev det här året egentligen? Om man tittar i backspegeln så har det varit riktigt bra. Förra året lovade jag mig själv att under 2011 skulle jag ta hand om mig själv mera. Det har jag gjort och det som varit bäst för mig är att jag i februari när det var som kallast och snöigast tog ledigt en månad för att pyssla om mig själv. Det var härligt! Det som också har varit bra för mig är att börja träna och sluta äta rött kött under sommaren.


Vad händer 2012 det är ingen som vet! Men det här året ska jag vårda mina relationer mera dvs vara snällare mot min man och mina barn!


Här kommer en liten resumé över året som har gått.


Krokade vantar till barnen i januari!


I februari sydde jag en prinsessklänning, det var inte på rätt sätt men jag gjorde det. Jag som inte ens kan sy!!




I mars pimpade jag favoritkappan med fina muddar.



I april blev det en virkad rymdraket till Blanka.



I maj virkade jag hjärtekatter. Det här är den första.



I juni slaktade jag en tröja och gjorde en slipover som har varit väldigt skön att ha nu i vinter.



Under semestern fixade vi lekstugan. Bland hittade vi den här soffan på loppis som jag målade och sydde en dyna till.



I augusti fick vi äntligen upp vår vackra pump som har stått i uthuset i flera år.



I september virkade jag hajar till makens systerson och det blev mycket populärt.



I oktober behövde barnen nya mössor. Det blev bland annat en bollmössa.



I November sydde jag adventspåsar till barnen för hela slanten. Nu är adventskalendern säkrad för flera år framöver.



I december stickade jag julkulor som alla andra och det var verkligen terapi. Jag har verkligen tränat på att sticka mönsterstickning på strumpstickor vilket bereder vägen för ett nytt projekt. Knästrumpor med mönstersticknng. Lycka till mig !


GOTT NYTT ÅR kära läsare och hoppas att ni hänger med mig ett år till !



1 kommentar: