söndag 4 mars 2012

Födelsedag

Första mars det är min födelsedag det! Jag fyllde 38 och trots att livet är lite turbolent just nu så firade vi så stort vi kunde. Allt för att dämpa åldersnojan.


Jag fick skumpa och trerättersmiddag av maken. Livet blir absolut lite roligare med skumpa, Det kanske man ska prova oftare.



Jag fick fryst tårta med cholkaldmousse och bär. Nästa dag hade mamma bakat väldigt smaskig cheesecake.



Jag fick en efterlängtad pulsklocka så nu ska jag ta tag i min träning på riktigt.


I vår familj kan vi inte hantera teflonpannor utan kör med gamla hederliga gjutgärnspannor. Jag har fått en ny stor och fin. Den gamla har börjat blir skev.



Jag har fått en ny inspirationsbok. Restgarn har vi ju alla gott om och ibland kan det behövas lite nya tips. Tummen börjar närma sig normalstatus så snart ska jag börja träna på att virka och sticka igen. Övriga presenter var choklad och pengar och det kan man ju alltid behöva.


Hoppas att ni får en skön söndagskväll och en härlig pysselmånad!

2 kommentarer:

  1. Grattis och du, vilka presenter och tårtan ser inte dum ut heller!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Fina presenter - har virkboken fast på japanska!

    SvaraRadera