onsdag 28 mars 2012

Bullbak och någon slags citron

Maken har bakat bullar för första gången i sitt liv. Det blev väldigt stora och väldigt goda bullar! Tydligen ska man ha lite hemliga ingredienser när andra ingredienser börjar ta slut eller vad sägs om marsanpulver och glasschokladsås. Det är inte jag som får baka bullar från och med nu!



Själv har jag börjat sticka på någon slags citronsjal. Jag vet att jag inte har gjort rätt alla varv men mitt pyssel ska vara fritt från mitt kontrollbehov och därför blir det som det blir. Jag tror den kan bli fin i alla fall även om den inte kommer se ut som en riktig citron.

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bullar! Sjalen ser ut att bli härlig den med - citron eller ej!

    SvaraRadera
  2. Blir sugen! Både på att äta bullar och sticka citron... :)

    SvaraRadera