torsdag 23 februari 2012

Vår

God morgon världen ! Och god morgon våren ! Välkomna tillbaka! Det känns som vår idag av flera anledningar. Solen sken idag och snön har försvunnit. Idag har jag äntligen blivit av med gipset efter fem långa veckor! Rörligheten var god så jag slipper skena. Nu gäller det bara att träna upp tummen igen och handleden känns klen efter fem veckors gips men det ska nog ordna sig. Vi har lite uppförsbacke i familjen med svårt sjuka familjemedlemmar så att något går åt rätt håll är verkligen härligt!




Jag klarar nog inte av att virka eller sticka än på tummen och hanleden men jag har i alla fall sytt en kanal i min mormors gamla paradhandduk så jag äntligen kunde ta ner tomteparadhandduken. Jag tror att det är mamma som har broderat och God morgon känns som ett bra tema för en nystart.

1 kommentar:

  1. Skönt att bli av med gipset - hoppas du kan virka snart med!

    SvaraRadera