torsdag 6 oktober 2011

Alva

Här kommer apan Alva. Mitt sista syskondjur.Mönstret hittade jag i boken välkommen till Virkligheten av Annica Messing.



Hon heter Alva efter min andra dotter. Alva är morgonpigg, gladlynt för det mesta men kan ha ett hett temperament om någon orättvisa har begåtts. Alva har stor integritet och social förmåga. Hon bryr sig inte om vad andra tycker. Jag hoppas hon har lika stor integritet när hon blir större. Hon är smart, fingerfärdig och ska bli konstnär eller sångerska när hon blir stor. Alva är mycket bestämd och gillar verkligen att pyssla.



Här är alla syskondjuren som ska skickas till Hjärtekatten i Göteborg. Det är Sigrid, Boris och Alva.

2 kommentarer:

  1. Hej . Ni som gör dessa fantastiska fina hjärtekatter och syskondjur är helt underbara ! Vi var på Östra sjukhuset igår och fick en otrolig rolig nyhet att våran son som föddes hjärtsjuk, hade ett sådant fint hjärta nu att vi inte behövde komma tillbaka på kontroll förens om lite mindre än ett år och när vi skulle åka hem fick våran son även välja hjärtekatt/syskondjur och nu bor Boris hemma hos oss i Svanesund på orust . Tack för denna fina . MVH Caroline .

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Min underbart goa dotter vart på återbesök hos sin läkare på drottnings silvias, och fick med sig söta Alva hem! Alva har det nu jätte bra i sängen jämte min dotter.
    Tack för att ni gör sånna fina hjärtedjur till alla underbara hjärtbarn!
    Alva gjorde så min dotter fick ett leende på läpparna, tack!

    SvaraRadera