onsdag 21 september 2011

Boris

Här på bloggen har det varit frånvaro ett bra tag nu. Ber om ursäkt för detta. Det tar mycket tid när barnen börjar förskoleklass så jag har helt enkelt inte orkat.

Jag har försökt mig på att virka ett lejon från Mia Bengtssons tredje bok. Det gick så där, men jag får väl ändå presentera mitt andra syskondjur. Här är talibanpunklejonet Boris. Han heter så efter mitt enda syskon min käre storebror som också behöver skägg för se äldre ut. När jag var liten och bodde i ett ganska litet samhälle var det få personer som kom ihåg vad jag hette utan jag fick heta Boris lillasyrra.
Häromdagen hade jag namnsdag och till min stora överraskning fick jag en present av min man. Jag har nog aldrig fått namnsdagspresent tidigare. Men det var ju en trevlig bok av Annika Messing. Den är väldigt snygg och cool. Jag får väl prova något ur boken och hoppas att det blir bättre än lejonet...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar