söndag 2 januari 2011

Gott nytt år!

Gott nytt år alla läsare över hela Sverige. I början av varje nytt år brukar jag tänka att det här ska bli det bästa året i mitt liv. Ibland fungerar det, jag hoppas på ett sådant år i år. Nytt år, nya möjligheter, nya kreativa alster och ny inspiration.
Först lite rester från julen. Sista julklappen. Ytterligare en virkad krona denna gång något mer silvrig är tjejernas. Den ska en annan liten prinsessa få i helgen.
Sedan en fantastisk skatt som jag fick av min mamma. En hemlig present som visade sig bestå av gammla virk och sticktidningar från 50, 60 och 70-talet. Mamma hittade dem när hon rensade efter mormor. Vilken fantastisk present och ännu skäl att minnas lilla mormor lite extra mycket!

1 kommentar:

  1. God fortsättning!

    Och vilken fantastiskt rolig present... :)

    SvaraRadera