måndag 17 januari 2011

10.000 besökare

Bloggen har haft 10.000 besökare vilket är helt magiskt. Tack snälla ni ! Vi måste ju naturligtvis fira detta ordentligt. För att vara med i tävlingen så gör man som vanligt dvs skriver en kommentar i kommentarsfältet så får man en lott. Om man länkar till tävlingen från sin blogg så får man två lotter. Tävlingen pågår till 31 Januari.


Jag börjar med att lotta ut ett mönster till en babyhat från Ecobutterfly och garnet Lindo. Mer information om Lindo hittar du här. Detta fantastiska pris är sponsrat av Maria på Muchis. Tack snälla Maria!

Eftersom det faktiskt rör sig om 10.000 besökare lottar jag även ut en bok. Det är en fantastiskt inspirerande bok.

57 kommentarer:

  1. Är jag först?
    Jag deltar.
    Länkar så klart! Grattis med.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker du pysslar fram!
    Jätteduktig!

    SvaraRadera
  3. Jag är med!
    Grattis till alla besökare!

    SvaraRadera
  4. Grattis till många besökare!

    SvaraRadera
  5. Hej igen! Va' skojsigt att du har så många besökare, men det är ju en härlig blogg.
    Kan det vara min tur nu? Att vinna menar jag? Syns i morrn.

    SvaraRadera
  6. Grattis!! Klart man ställer upp i en utlottning!!
    Jag länkar i min blogg. 2 lotter då..!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  7. Åh, vilken kul tävling! Jättesöt mössa, jag hoppas jag vinner den vinsten :-) Man kan ju alltid hålla tummarna i alla fall! Jag har länkat och tar två lotter. Grattis till alla besökare

    SvaraRadera
  8. Coolt. Sticka själv en mössa till Aurora då hon var någon månad. Ser om jag får mod att skicka ett kort. Herman

    SvaraRadera
  9. Jag vill också vara med och tävla. Länkar i http://belindasmamma.blogspot.com

    SvaraRadera
  10. Grattis! Jag vill gärna tävla med två lotter! Länkar.

    SvaraRadera
  11. Hejsan!

    Grattis till de 10 000 besökarna! Jag deltar gärna i din tävling och i högra sidospalten på min blogg har jag bildlänkat till din tävling. jag låter länken ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdagen.

    Häls. F

    SvaraRadera
  12. Hej och grattis!! Självklart vill jag vara med i din utlottning!! Länkar gör jag med!!

    SvaraRadera
  13. Hej, jag är gärna med och tävlar.
    /Jenny

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Grattis till alla besökare! Jag vill vara med och tävla, länkar från bloggen också... :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  15. Grattis! Jag vill också vara med :)
    Länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  16. JAG är galen i garn o stickning o virkning o vävning o tovning och mycke´mer.

    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  17. Jag vill gärna vara med! Kul att du vill vara med i min utlottning, lycka till =) Kram /Caroline

    SvaraRadera
  18. Grattis till 10 000 besökare! :D

    Jag vill gärna vara med i utlottningen. :)

    Min mail: nyappyfluff@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Grattis till alla besökare! Jag deltar gärna i utlottningen och tipsar om det i min blogg!

    SvaraRadera
  20. Grattis till alla besökare. Kul att du är med i min utlottning! Jag är gärna med hos dig också, så nu har jag länkat på min blogg. Ha en skön kväll.// MalinSj

    SvaraRadera
  21. Grattis! jag vill gärna vara med!

    SvaraRadera
  22. Jag har blev mormor i april så det skulle passa bra med det fina mössan i vår, så jag deltar gärna i utlottningen.Vilken inspirerande blogg du har nu gäller det att inte bara titta utan sätta igång nålar och stickor.
    Irene

    SvaraRadera
  23. Ja jag är med och deltar som vanligt förstås. Och säger förstås grattis till Ozas framgångsrika blogg! :-)

    SvaraRadera
  24. Grattis =) jag deltar gärna med en lott

    SvaraRadera
  25. Hello Åsa!
    Jag är med!
    kram Lotta Hammarlund

    SvaraRadera
  26. Jag vill gärna vara med i din utlottning och ett GRATTIS till så många besökare.

    SvaraRadera
  27. Hej! Grattis till 10.000 besökare! Jag deltar gärna i utlottningen! Hoppas på tur! Ha det bra! Häls Pia

    SvaraRadera
  28. Jag vill självklart vara med =) Jag har länkat via min blogg, men jag startade den alldeles nyss och sitter nu och pysslar på och svär lite för mig själv åt allt som inte går som jag vill =P men jag hoppas det gills ändå =)

    http://crazyforcrochet.blogspot.com

    SvaraRadera
  29. Vill gärna vara med och tävla! Länkar så klart också! Har precis hittat till din blogg - mycket fint!!

    SvaraRadera
  30. Jag vill gärna vara med

    http://lindatavlar.blogspot.com/2011/01/monster-garn-bok-311.html

    SvaraRadera
  31. Hej!
    Grattis. Jag vill gärna vara med i tävlingen.
    Har ingen egen blogg men det kanske går bra ändå.

    Birgitta

    SvaraRadera
  32. Det vart många besökare :-) Vill gärna vara med om jag får. Älskar garn. Må gott! famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Klart jag vill vara med o tävla!! Självklart länkar jag på min blogg. 2 lotter
    Ha en trevlig dag.!!!
    http://sinikkas-stickning.bloggplatsen.se/
    sinikka

    SvaraRadera
  34. Jag är med! Länkar på min blogg :-)

    SvaraRadera
  35. grattis till stort antal besökare
    tävlar o har länkat

    SvaraRadera
  36. Hej!
    Grattis till att ha haft så många besökare. Jag vill gärna vara med och tävla.
    Hälsningar från
    grettve@live.se

    SvaraRadera
  37. Hejsan! Vilken jättefin bok! Den vill jag gärna vinna! Varma hälsningar från karin567@spray.se

    SvaraRadera
  38. Gratulerar till alla besökare. Vill gärna vara med och låna en lott. Denna filuren hoppas på turen =) iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Vill gärna vara med på en lott. ellinorw2@live.se

    SvaraRadera
  40. Så fine premier - jeg tar to lodd! :)

    SvaraRadera
  41. Her vil jeg være med! 2 lodd til meg.

    SvaraRadera
  42. Grattis & fortsatt Lycka! Jag är med & tävlar, länkar från min blogg & hoppas att flera hittar in till din inspirerande sida =) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med på din utlottning! Jag länkar till din blogg från min!! två lotter till mig!
    Maria

    SvaraRadera
  44. Jag är gärna med och har även länkat från min blogg!

    SvaraRadera
  45. Jag vill vara med! Den där boken ser jäkligt trevlig ut... :)

    SvaraRadera
  46. Jag deltar (två lotter) Finfin blogg, finfin bok!

    SvaraRadera
  47. Grattis till 10 000 besökare. Strongt gjort. Är gärna med i din utlottning. Två lotter, tack; har länkat i högra sidokolumnen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

    SvaraRadera
  48. Grattis!
    Jag vill vara med i utlottningen av fina vinster!

    SvaraRadera
  49. Är med och Grattis för så många besökare. 1 Lott önskar jag. empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  50. Flotte premier! Jeg vil veldig gjerne være med! Tar 1 lodd og krysser fingre og tær :-)

    SvaraRadera
  51. Grattis!hej jag vill vara med!


    Danijela

    pprincipeta@yahoo.com

    SvaraRadera
  52. Kul med så många besökare! Jag vill gärna vara med på utlottningen!

    /

    SvaraRadera
  53. Vilka fina saker du har gjort! Och vilka fina vinster! Klart jag vill vara med med och tävla! Jag älskar utlottningar, men jag vinner aldrig.. Hoppas du har en härlig dag! Hälsningar Ewa

    SvaraRadera
  54. Jag vill också delta! Visserligen i sista laget, men i alla fall.
    Härliga bilder!!!
    Ylva

    SvaraRadera
  55. Gratulerer med så mange besøk. Jeg elsker å strikke og vil veldig gjerne være med. Så vil jeg så klart følge bloggen din, tror vi har mye felles. Klem fra Thora.Walle@gmail.com

    SvaraRadera