tisdag 30 mars 2010

Vinnnarna är....

Tack alla för att ni deltog i min tävling och för alla fina kommentarer. Ni har också gett mig inblick i en massa fina bloggar som jag ska kolla lite mera på i fortsättningen. GRATTIS till vinnarna och ni som inte vann, häng inte läpp det blir snart fler utlottningar och kanske en och annan utmaning också... Mycket spända lottodragare...


Vinnaren av Erica Laurells fina virkkit till en mössa går till... trumvirvel.. till Made By Kafe
Så nu kan vi säga att vi har bytt mössmönster med varandra.

Tack också snälla Muchis som sponsrade tävlingen med ett extra pris dvs garn och mönster också från Erica Laurell. Tröstpriset/extrapriset går till SUNPAN.
Grattis båda vinnarna och jag hoppas att jag får slutresultatet på era bloggar framöver.

3 kommentarer:

  1. Oj vad glad jag blir! Lite pinsamt nästan att vi byter vinster med varandra! Hälsa de söta lottdragarna från mig. Det ska bli jätteroligt att få prova på en ny mössmodell och den här ser så fin ut. Lovar att visa resultatet!

    SvaraRadera
  2. Tusen och tusen tack!! Jag blir också så glad:)
    Detta blev en fin påskpresent. Bild på färdig stickning kommer!
    Önskar dig en riktigt härlig påsk, hälsa kramar till de goa tjejerna och tacka!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna. Tack för tävlingen och vilka söta små lottdragare du hade till hjälp.

    SvaraRadera