onsdag 17 mars 2010

Tävling !!!

Bloggen har haft 5000 besökare vilket är både helt otroligt och alldeles underbart. Det måste vi ju naturligtvis fira med en ny utlottning. Det är meningen att den här bloggen ska inspirera andra till att hitta sitt kreativa sinne.
Jag lottar därför ut ett virkkit från Muchis Det är mössan ovan som är designad av min favorit Erica Laurell. Du tävlar genom att lämna en kommentar i kommentarsfältet. Om du som har en blogg länkar till tävlingen på din blogg så får du två lotter. Om du inte har någon blogg så lämna gärna din mailadress så att jag meddela om du har vunnit. Utlottningen pågår tom 29 mars.

23 kommentarer:

  1. Har precis upptäckt det härliga i att virka!! så nu virkar jag så händerna "glöder" :)

    Fin mössa! Nice Åsa!
    Lotta Hammarlund

    SvaraRadera
  2. Hej hopp, är gärna med och tävlar, GRATTIS och tack för inspirationen du delar med dig av!

    SvaraRadera
  3. Ulrika Söderbergonsdag, 17 mars, 2010

    Blev allt lite sugen på att börja virka igen, när du satt med din virkning på tåget igår. Det är ju bara EN maska att hålla reda på, och den ska jag väl kunna ha koll på :) Hoppas jag vinner ditt fina virkkit, så jag kommer igång. Krya på dig förresten! Vi var alla lite sega i dag på jobbet - trötta efter alla tillträdesregler ...

    SvaraRadera
  4. Håller med senaste talare....det såg faktiskt roligt ut att virka när du satt på tåget. Man måste ju faktiskt inte virka täta dukar utan kan virka luftigare och roligare saker. Kanske kan fungera avstressande också....

    SvaraRadera
  5. Klart man vill vara med och tävla! Virkning rockar! Jag ligger i startgroparna med att börja med Amigurumis, men jag kommer ju aaaaldrig igång!! Väldigt frustrerande. Men en mössa hade ju varit skoj att testa, om den inte är för svår... Alltid kul att gå in på pysselhemsidor och få inspiration för övrigt. Det gör att man blir ännu mer sugen på att börja.

    hälsar Lotta (charlotte.perhammar@liu.se du vet...)

    SvaraRadera
  6. har påbörjat en mössa men behöver lite inspiration och kanske ett bättre mönster (för det an ju inte vara mig det är fel på ;-))
    susanna_mathiesen@yahoo.se

    SvaraRadera
  7. Wow, precis vad jag skulle behöva för ny inspiration

    SvaraRadera
  8. Jag håller med Lotta - klart man vill vara med o tävla! Även om min starka sida aldrig har varit "syslöjd"....men det är väl aldrig för sent att ta nya tag?

    Kram Viktoria (vikwi@hotmail.com)

    SvaraRadera
  9. En lott till mig med! Den ser lite för komplicerad ut för mig, men jag kan ju behöva nåt svårt att öva hjärngympa med nu när huvet verkar stält in sig på amningsmode... Och har jag sagt att du har en jättefiiin blogg? och att pee och poo pryder sin plats såååå bra! klart den mest påhittiga presenten hittills!

    får man extra lotter för fjäsk? ;-)
    /kajsa

    SvaraRadera
  10. Klart man vill vara med ! kanske får man lite mera och ny insperation oxå om man har turen !

    SvaraRadera
  11. Jag är med!!! Då kanske jag kommer igång och virkar igen... var ett tag sen nu men mössan är ju toppenfin!! KRAM Fia

    SvaraRadera
  12. Superbra utlottning! Härlig blogg du har, här ska jag titta förbi oftare!

    Tjo!

    SvaraRadera
  13. p.s tipsar om din utlottning i min blogg..

    SvaraRadera
  14. Vill vara med och tävla, hoppas jag vinner det fina priset.
    carina-lindholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Grattis till många besökare :-)
    Kul med utlottning! Jag är med och länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  16. Höll på att míssa din utlottning! Har jobbat så mycket på senaste tiden att jag inte hunnit hälsa på! Men nu har jag länkat och vill gärna ta chansen att vinna! Jag gillar ju nya mössmönster :-D

    SvaraRadera
  17. Du har en inspererande blogg .
    jag vill självklart vara med i utlottningen.
    angelica.persson@bredband.net

    SvaraRadera
  18. Klart jag vill vara med på din utlottning. Grattis till alla dina besökare, jag länkar på min blogg och hoppas på lite tur .

    SvaraRadera
  19. Den mössan skulle jag gärna vilja göra.
    Grattis till dina första 5000 besökare.
    Länkar självklart.

    SvaraRadera
  20. Klart jag vill vara med! Grattis till besökarna. Länkar förståss./ Lena

    SvaraRadera
  21. Oj, höll ju nästan på att missa det igen. Klart man vill vara med och tävla. Grattis till alla besökarna, välförtjänt, din blogg är en riktig inspiration. Kram!

    SvaraRadera
  22. Nya projekt kan man aldrig få för många av, hoppas på tur, modellen är superfin...
    hälsningar från handarbetsnörden Ami
    ami.kobbe@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Oj, nu är jag ute i sista sekunden... Hinner inte länka från min blogg nu, nöjer mig med att lämna mailadressen.
    lwk@telia.com

    SvaraRadera