måndag 1 februari 2010

Vinnaren är...

TACK alla för att ni deltog i min tävling och för alla fina kommentarer. Det gör mig alldeles varm av glädje att man kan inspirera andra. Dessutom har antalet besökare ökat med 112 % sedan tävlingen startade. Nu siktar vi på en ny tävling vid 5000 besökare. 1: dragningen av mobilfodral med rosa blomma.

2:a dragningen av det svarta fodralet.


Vinnarna är Joanna som fick det svarta fodralet och Ulrika C som vann det rosa fodralet. GRATTIS !! Tyvärr kunde ju inte alla vinna men om man nu skulle vilja ha ett tjusigt fodral i alla fall kanske man kan skicka ett mail med önskemål så kan jag tillverka på beställning.

4 kommentarer:

  1. Ihhhh! Hurra för världens bästa lottdragare!

    SvaraRadera
  2. Ulrika C är det JAG?!?!?!?! OMG - tänk om jag har sån TUUUUUUR!
    Väldans söta lottdragerskor har du skaffat dig dessutom ;-)

    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Gick urvalet rättssäkert till?? =)

    Cia

    SvaraRadera
  4. Ulrika Cronsjö det är du som är Ulrika C och ja dragningen har gått helt rättssäkert till. Det finns ju till och med bildbevis.

    SvaraRadera