lördag 4 januari 2014

2014

GOTT NYTT ÅR  2014 !
 
Ett nytt år och nya löften om mera pyssel ? Förmodligen kommer det att bli så. I år gör jag ingen årskrönika för 2013 eftersom vi har haft lite problem med att ladda över gamla bilder från gamla datorn till den nya.
 
Mina månadspyssel som jag hade som projekt under 2013 upphörde någonstans efter sommaren när livet kom ikapp och pyssellusten försvann.
 
Nytt år som sagt. Med ny kamera och ny dator vilket har resulterat i ett totalt köpstopp under åtminstone januari så hoppas jag verkligen att det ska bli ett nytt år med nya kreativa projekt som bygger på återbruk och användning av restgarn.
 
Mitt enda mål för bloggen för 2014 är att jag ska göra om layouten så att den blir lite snyggare. Vi får väl se när jag lyckas med detta.
 
Gott nytt kreativt år tillönskar jag er alla !
 
Under tiden lite gamla projekt som inte blivit publicerade.
 

Jag har stickat ett par vantar med Che Guevara till maken i julklapp. Mönstret är egentligen ett tröjmönster som jag har försökt göra om till vantar vilket var lite trixigt.  Tröjmönstret finns på Ravelry. En dag kanske det kommer ett vantmönster på detta.
 
Man ser ju åtminstone vem det ska föreställa hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar