lördag 16 mars 2013

Födelsedagspresenter

 Eftersom det har varit fullt upp med stickning har jag inte hunnit visa mina fina presenter som jag fick när jag fyllde år i början av mars. En virkgaffel ! Så tänker jag lära mig att gaffelvirka det ska bli mycket spännande!

Den här boken hade jag önskat mig. Syjunta av bland annat Annika från virkverket. Den kom dock inte ut förrän första veckan i mars så jag fick ett presentkort på en bokaffär...

..vilket var toppen för då räckte ju pengarna till lite mer inspiration, Jag är inte så bra på broderier men gillar både broderier och pärlor så nu ska jag kommer jag inte hinna jobba för jag kommer ha fullt upp med att pyssla. Köpte även en liten betongbok  för vi har inte riktigt lycktas med våra betongpyssel.

Ända sedan jag var lite och såg filmen "Mitt liv som hund" har jag önskat mig ett loft med en boxboll där man kan stå och träna boxning. Nu jar jag fått en säck och ett par handskar. Maken har lovat att göra ordning loftet i uthuset så nu kan det bli drömmen bli verklighet efter så där nästan 30 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar