onsdag 2 februari 2011

The winners are..

Nu är tävlingen avgjord. Tack alla som deltog. Det blev tävlingrekord igen och vilka fantastiska bloggar jag har fått kika in hos. Jag lovar att titta lite mer ingående när jag får lite mer tid. Dessutom blev det nästan 1000 nya besökare pga tävlingen. Helt fantastiskt! Som ni ser nedan så har lottdragarna verkligen inte tjuvtittat.

Vinnaren av boken blev Maria på bloggen Maria Lever.
Vinnaren av garn + mönster till Babyhat blev signaturen Fiff med bloggen Fiffel och tråd
Grattis båda två och ni andra tack för att ni var med!

5 kommentarer:

  1. Åh, vad glad jag blir! Tacktack! Det garnet verkar väldigt spännande, och lite lyxigt :-) Lyllos mig ;-) Ska maila dig direkt!

    SvaraRadera
  2. Hejsan igen! Jag testade att maila dig, men det verkade inte komma fram... du skrev denna adress: ozaaandersson@hotmail.com
    Kan det ha blivit något fel i afressen? Ett a för mycket kanske? Jag vet inte. Hör av dig igen!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna och tack för tävlingen!

    /F

    SvaraRadera