torsdag 2 december 2010

Vinnaren är...

Tävlingen är avgjortd. Tack snälla läsare som var med i utlottningen. I den här tävlingen blev det rekord i antalet deltagare. Jag är också väldig glad för alla nya bloggar jag har hittat genom tävlingen. Vilka fina saker det pysslas i detta land!


För husfridens skull var vi tvugna at dra två lotter vilket gör att det även blir ett tröstpris till nummer två.




1: pris går till Kommentar nr 8 dvs Ladysnight


2:a pris går till kommentar nr 31 Viva (Viveca) som finner ett tröstpris i form av garn. Innehållet är hemligt men man kan göra något fluffigt och värmande av det.
Tack alla och återkom gärna nästa gång det blir tävling ! Det är ju inte så långt kvar till 10.000 besökare..

5 kommentarer:

  1. attans otur - igen! När blir det min tur?

    SvaraRadera
  2. Jag är så lycklig! TACK!!!!!
    Vilka underbart fina flickor som har skött lottdragningen!
    Kram på er

    SvaraRadera
  3. Grattis till en glad vinnare! Dina tejer är ju supersöta och hjälper till mamma, vad bra, mina iblabd! haha.
    Du är den andra sybloggare som har minne från syungdommen, med min charles chaplin tg, jag älskar det fina tyget och sparade de bitarna som blev kvar efter kjolarna, vill nåt lapptäcke kanske, fast det är ju inte mycket.
    Kram och silken tur att hitta din blogg, jag ska ofta här, älskar det du gör!

    SvaraRadera
  4. Yay! Tänka sig att jag vann...har svårt att tro på det, jag som alltid har haft sådan otur i spel och tävlingar! :) TACK! och ett stort tack till dina hjälpredor som drog lotterna :)

    Kram

    SvaraRadera