torsdag 2 september 2010

Ordning och reda

Hösten har kommit med raketfart och med den alla aktiviteter hit och dit. Det har blivit väldigt lite tid i virk- och sticksoffan, vilket naturligtvis är orsaken till att blogginläggen har varit så få. Jag har dock försökt skapa lite ordning och reda i höstkaoset.
Igår inhandlades ett hemarkiv så nu har jag sorterat upp alla lösa recept som jag har sparat sedan jag var tolv. Härligt att slippa leta igenom hela lådan varje gång..

Det inhandlades även en ny trädgårdsdagbok så jag kan börja drömma om nästa år. Hemarkivet och anteckningsboken heter Docusmart, Green Collection och är gjorda av återvunnen kartong.

2 kommentarer:

  1. Jätte fina! :)
    Får man fråga vart du köpt dem?
    /Andrea

    SvaraRadera
  2. Hej Andrea!

    De är köpta på Bokia.

    /Åsa

    SvaraRadera