lördag 9 januari 2010

Glamourtävling

Julen är slut, januari är vit och kall. MEN min blogg har haft 1000 fantastiska besökare vilket vi naturligtvis måste fira! Med en tävling! Jag lottar ut två glammiga mobilfodral. Lämna en kommentar i kommentarsfältet (skriv gärna vilket fodral du helst vill ha) så är du med i utlottningen om du länkar till min tävling så får du två lotter. Det går bra att kommentera även om man inte har någon blogg men var noga med att skriva din mailadress i slutet av kommentaren. Tävlingen pågår till den 31 januari.
Det svarta fodralet är lite större och nederdelen är virkat med silvertråd vilket syns bättre på översta bilden.

Det här fodralet är lite mindre och rosen är mer rosa än vad den översta bilden visar.

23 kommentarer:

  1. grattis Åsa till 1000 besökare :-) Jag har inte kommit till virkningen än men jag kommer att ta råd från expertisen när det är dags ;-) och rosa är ju inget för mig så... Ha det gott! Kram S

    SvaraRadera
  2. Verkligen fina båda två! Den här bloggen var en bra idé så vi får se dina alster :) Den lilla svarta skulle väl passa mig bäst om det skulle bli något av det...

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Kanon fina fodral! Den med rosa blomman hade passat super till Alice nyinköpta virkade mössa som också har en ros,dock gammelrosa!!
    Fatima@skogwik.com

    SvaraRadera
  4. Sy och sticka kan jag tänka mig att göra men virka tror jag inte jag skulle få till, det verkar så pilligt - som att brodera ungefär. Vad du kan Åsa!
    Om jag vinner ngt vill jag ha den med rosa blomma.
    Christina H

    SvaraRadera
  5. Vad kul Åsa!! Inte visste jag att du var en sådan hejare på att virka!! Jag vill gärna ha det svarta fodralet med rosa blomma på om jag vinner, matchar min telefon fantastiskt bra!! Kram kram från Marie P.
    mail: marie.plantin@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Vilken fin sida och vilka fina grejer! Det blir ett litet bokmärke så jag hittar tillbaka! Vinner jag vill jag gärna ha den helsvarta. Passar mig inte med rosa blomster tycker jag.

    /Inger Borg

    013.105271@telia.com

    SvaraRadera
  7. Vad glad jag blev av att titta på din hemsida. Massor av fina saker... Luciatåget och tandläkaren är fantastiska :)
    Klart jag vill vara med i "Glamourtävlingen"! Och ett mobilfodral skulle jag verkligen ha nytta av till min jobbtelefon som ligger och skramlar runt med nycklarna i jackfickan :(
    Om jag vinner så är jag främst intresserad av det helsvarta fodralet eftersom det är större... Men det med fina rosa blomman skulle ju passa utmärkt till min egen mobil. Båda är jättefina! Om jag inte vinner så ska jag se till att virka ett fodral själv. Jag ska våga mig på att prova. Du har skänkt mig mod.
    Ha det fint Åsa.

    /Lina Landblom (min e-postadress har du på FB)

    SvaraRadera
  8. Grattis Åsa!!! Jag är grymt impad av dig och dina kreativa alster... Du har hittills fått mig att tänka på ev virkning och letat upp virknålar hemma hos ma/pa... Kanske blir det nåt såsmåningenom..? Men, innan dess håller jag givetvis tummarna för att det kommer att bli JAG som vinner det superläckra svart/rosa mobilfodralet. För visst måste man ha ett...?!! Stor kram Ulrika
    ulrikacronsjo@spray.se

    SvaraRadera
  9. Nej JAG måste ha den lilla svarta. Åsa, igår spenderade jag 5000 kronor på en helt ny garderob genom att mina två mkt modemedvetna kompisar drog runt mig i stans affärer hela dagen. Jag känner att det är fullständigt komplett sånär som på en liten detalj ... ett svart, virkat mobilfodral...med fluff överst!"

    Puss
    Jo

    joannaromell@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag har en ett tjusigt Ozaalster i min ficka. Det är en ilsken otursbringande röd djävul som behöver fodralet med rosa rosett som sovsäck. Skulle bli lite mindre djävulskt att stoppa ned handen efter nycklarna.
    Verkar svårt och farligt att virka.
    kram Adam

    adam.fall@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Den lilla svarta skulle passa min tfn perfekt. Du är kanonduktig Åsa, trodde inte du hade en så stor kollektion med alster, blir nästan lite sugen på att leta fram stickorna/virknålen och damma av nåt garnnystan nånstans. Jag får be dig om hjälp kanske - om jag nu orkar med nåt sånt när masterantagningen drar igång med full speed på fredag.

    SvaraRadera
  12. Oh, tävling! Mycket tjusiga fodral, jag som liksom du är försiktig med min mobil och gärna har kvar plasten för skärmen så långt det går, skulle naturligtvis behöva ett fodral! Jag tycker bäst om det med den rosa blomman på (matchar min kofta + halsbandet :) ), men det andra är också fint. Hoppas allt är väl!

    /Ingrid

    SvaraRadera
  13. Tjusiga dom är! Skulle verkligen vilja vinna det svarta fodralet :) Länkar på bloggen med!

    SvaraRadera
  14. Åsa vilken talang du är! Jag är oerhört imponerad.

    Och sen är det ju så, att den med rosa blomma skulle ju passa grymt bra till 2 barbamammor. Dom behöver tydligen en väska när dom ska ut och resa, (hörde jag dom viska från bokhyllan häromdagen...)

    Kram Karin
    karin.granqvist@live.se

    SvaraRadera
  15. Tror min kommentar försvann?

    Jag gillar båda och har jag turen att vinna spelar det ingen roll vilken jag får.

    http://evamar.blogg.se/2010/january/mobilfodral-31-jan.html

    SvaraRadera
  16. Fina! Jag är med!

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/01/31-jan-vinn-mobilfodral.html

    SvaraRadera
  17. Åh, jag skulle så gärna vilja ha det lurviga mobilfodralet!!
    = )

    SvaraRadera
  18. Lurvigt och blommigt vem ska man välja, vet du det spelar ingen roll man blir glad åt båda...kramiz Mamma Mia

    miamaria_wannmyr@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Det är kallt - min nalle fryser... vinner gärna nalleväskan!

    SvaraRadera
  20. Klart man vill vara med :)

    Har länkat: http://www.Sizzytavlar.blogg.se/2010/january/mobilfodral-31-jan.html

    Kramar <3

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med och hoppas på fodralet men den härligt rosa rosen!
    /Cicci, trasselsudden_(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Det rosa det rosa det rosa det rosa!!!!!! Älskar också Luciatåget - säg till om du börjar masstillverka....:) Kram Viktoria, vikwi@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Glamour = glitter, svazzig boa, och den lilla svarta. Klart jag röstar på svart glitter och dun!
    Vilken underbar sida och vilka härliga projekt. grattis till en fin karriär.
    kram
    Vivan viveca.selander@gmail.com

    SvaraRadera